Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
denní tisk nebyl dne 22.07.2023 dodán ve smluvním čase.
Žádám o finanční náhradu v plné výši
Děkuji za vyřízení
R.Jedlička
MF Dnes z 23.07.2023
Finanční náhrada v plné výši dle smluvních podmínek
|
Tweet |
Dle všeobecných podmínek pro dodávku deníku Mladá fronta DNES (https://www.mfdnes.cz/?y=predplatne-mfdnes/vop.htm) čl. 8 platí, že "nedoručí-li vydavatel deník řádně a včas (nedoručení předplaceného počtu výtisků deníku, nedoručení v den vydání, doručení neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku, nezpřístupnění elektronické verze deníku apod.), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku."
Reklamaci je možné uplatnit i elektronicky prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.mfdnes.cz/reklamace.aspx.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.