Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Bydlíme už cca 20 roku na adrese Paceřice č.ev.12, 46344 Paceřice. Uživatelem vašich služeb jsme více jak 20 roku. Signal vodafone tady byl vždy nedostatečný. V domě se nikam nedovolame ani nepřijede hovor. Jen mimořádně s čelem nalezeny na okně. Je nám už přes 70 roku a už nás vysílače běhat ven. Prosíme o zesileni signalu nebo povolení nějakého zesilovače. Děkujeme. Therovi
Zesileni signalu.
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky).
Dobrý den, pane There, je mi líto, pokud máte potíže se signálem. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.