Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68808Objednávka ve dne 20.07.2023, 18:04 s ID ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2023, před rokem

Marat Matviienko

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem Oksana Matviienko,proč taková nezotpovédnost vašich zaměstnanců?Jsme od 20.07.2023. máme objednávku s ID *** na dovolenou do Řecko termin 26.07.2023-2.08.2023 kontaktoval nás telefonicky operátor TG, musel poslat emailem smlouvu,a nic ne poslal,naš termín zájezdu zmizel,Proč?????


Produkt

Objednávka ve dne 20.07.2023, 18:04 s ID ***


Požadované řešení

Dovolená 26.07.2023-2.082023


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 12:03, před rokem

Pokud spotřebitel zaklikl na stránkách společnosti možnost "rezervovat" zájezd, jedná se o
nezávaznou objednávku, po jejím obdržení společnost zjišťuje, zda je zájezd stále dostupný u pořadatele zájezdu. V případě dostupnosti pak společnost provádí rezervaci. Následně pak záleží, kdo je pořadatelem zájezdu. Od této skutečnosti se odvíjí to, kdy byla smlouva uzavřena, jak je uvedeno v bodě 2.5 obchodních podmínek.

Pokud bylo spotřebiteli sděleno, že mu byla zaslána smlouva e-mailem, mělo se tak skutečně stát, protože podle občanského zákoníku platí, že slib zavazuje.

Pokud došlo ke vzniku smlouvy, měla by mít spotřebitelka právo na poskytnutí služeb podle smlouvy. Pokud však měl být zaslán pouze návrh smlouvy, který bylo třeba pro vznik smlouvy potvrdit spotřebitelem, ale zájezd se mezitím vyprodal (zmizení termínu z webu), domníváme se, že spotřebitel nemá nárok na poskytnutí služeb, jelikož smlouva ještě řádně nevznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.