Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#6881Zamítnutí reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2015, před 10 lety

Dana Šifnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,v Office Shoes v OC Zlaté Jablko ve Zlíně jsem si dne 30.12.2014 koupila kožené módní tenisky Lacoste,název zboží-Showcourt,37.Jelikož jsem nenakupovala poprvé v této prodejně a byla jsem vždy spokojená,tak jsem si koupila ještě jeden pár módní obuvi Vauban.Koženou obuv Showcourt jsem začala nosit od dubna 2015,ale bohužel jen do 9.5.2015,jelikož se mi vydřela podšívka na obou patách,která se začala rolovat a dřít.Podotýkám,že jsev v nich nechodila každý den,mám ještě druhé tenisky zakoupené u vás a ty jsem střídala s lodičkami.V zimě jsem používala zimní obuv.Obuv jsem použila na cestu do práce a zpět,pár metrů,v ordinaci se převlékám a přezouvám.Při reklamaci jem dostala vyjádření,že jsem nedodržela nadměrek.Moje číslo je podle střihu 36,nanejvýš 37 a nikdy jsem nenosila obuv 38,jelikož bych v tak velké obuvi nikam nedošla.Prý je patrné poškození ve špičkách,s čímž nesouhlasím.U žádné obuvi se mi podšívka na patách neroztrhala.Používám lžíci,mám velmi úzkou nohu,bota mi výborně sedí.Bylo mi napsáno,že poškození je i ve špičkách,je to nesmysl,v každé botě i u batolete jde cítit mírnou,neznatelnou prohlubeň,která je daleko od špišky obuvi.


Produkt

Sap kód.143SPW1050-02H-37/ Brand:LAC,Název zboží:Shovcourt,37


Požadované řešení

Byla bych ráda,kdybych dostala nové boty nebo peníze a koupila si nové boty.S botami od Vás jsem byla vždy spokojená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 13:10, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 10:16, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.