Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes jsme s manželkou nakupovali v Kauflandu Husova Příbram. Jsme důchodci, tak se při nákupu řídíme cenou. Dnes jsme nakupovali sm. jogurt višeň s vanilkou 2 ks a sm. jogurt malina s vanilkou 1 ks. V regále byla ve dvou sloupcích plata s těmito jogurty a pod nimi cenovka 6,90 a 8,90. Jaké bylo naše překvapení, když při placení na samoobslužné pokladně nám naskočila cena á 17,90. Obrátil jsem se na paní v informacích a ta se velice ochotně šla do regálu podívat a řekla, že uvedená sleva se týkala jiných jogurtů, potom nechápu proč byly cenovky pod těmito jogurty. Samozřejmě jsme je již nevraceli, ale beru to jako oblbování kupujících. Mrzí mne, že jsem si to nevyfotil, ale budu si určitě dávat pozor, protože to není poprvé co se nám taková věc stala. Doklad zákazníka ***, ***. Datum 23.7.2023 12:02 hod. Částka 579,65 Kč. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Pavel Balák, ***
Stačí mi odpověď, proč se takové věci dějí, už se mi to stalo jednou při nákupu zrnkové kávy kde byla káva intenso a expreso se stejnou cenou, ale přes to, že jsem to měl vyfotografované, zaměstnankyně tvrdila, že nižší cena se týká pouze intensa, musel jsem expreso vrátit a vzít si intenso a hned na to cenovku změnili. Nevím, jestli se tyto záměny dějí chybou zaměstnanců, nebo zkouškou bdělosti kupujících.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.