Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#68812Neetické cenové jednání.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2023, před rokem

Pavel Balák

Znění stížnosti

Dnes jsme s manželkou nakupovali v Kauflandu Husova Příbram. Jsme důchodci, tak se při nákupu řídíme cenou. Dnes jsme nakupovali sm. jogurt višeň s vanilkou 2 ks a sm. jogurt malina s vanilkou 1 ks. V regále byla ve dvou sloupcích plata s těmito jogurty a pod nimi cenovka 6,90 a 8,90. Jaké bylo naše překvapení, když při placení na samoobslužné pokladně nám naskočila cena á 17,90. Obrátil jsem se na paní v informacích a ta se velice ochotně šla do regálu podívat a řekla, že uvedená sleva se týkala jiných jogurtů, potom nechápu proč byly cenovky pod těmito jogurty. Samozřejmě jsme je již nevraceli, ale beru to jako oblbování kupujících. Mrzí mne, že jsem si to nevyfotil, ale budu si určitě dávat pozor, protože to není poprvé co se nám taková věc stala. Doklad zákazníka ***, ***. Datum 23.7.2023 12:02 hod. Částka 579,65 Kč. Děkuji za odpověď.

S pozdravem Pavel Balák, ***


Požadované řešení

Stačí mi odpověď, proč se takové věci dějí, už se mi to stalo jednou při nákupu zrnkové kávy kde byla káva intenso a expreso se stejnou cenou, ale přes to, že jsem to měl vyfotografované, zaměstnankyně tvrdila, že nižší cena se týká pouze intensa, musel jsem expreso vrátit a vzít si intenso a hned na to cenovku změnili. Nevím, jestli se tyto záměny dějí chybou zaměstnanců, nebo zkouškou bdělosti kupujících.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 11:25, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2023 11:46, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:23, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 09:52, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.