Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68813Vloupání a vyhození z apartmánů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2023, před rokem

Ivan Domozych

Znění stížnosti

Dobrý den v šestém měsíci tohoto roku 2023 jsem si rezervoval pobyt v Polsku u moře přes booking. Zaplatil jsem předem a odjel na dovolenou. Po příjezdu na místo jsem uhradil parkovné a poplatek za ovzduší. Následně jsme s manželkou šli projít na pláž. Po příchodu nás čekalo nemilé překvapení když se dva majitele hádali a jeden na druhého pokřikovali, že zavolá policii. Já jsem nevěděl v daný okamžik kdo je majitel nebo pronajímatel. Ale každopádně jeden tvrdil, že je majitel a druhý podvodník. Došlo i k fyzickému napadení mezi majiteli jelikož policie nepřijela bylo hodně hodin situace se uklidnila a my nevěděli co bude dál. Druhý den místo dovolené u moře jsme nevěděli co se bude dít. Báli jsme se jít k moři aby se nám nestalo něco s nášimi osobními věcmi. Druhý den se zdálo, že je vše v pohodě. Třetí den po návratu z pláže u našeho apartmány stála policie a údajného majitele odváděla v poutech. A najednou tam byl další majitel který nám otevřel násilně apartmán a vyměnil zámky a že musím opustit ubytování. Tak jsem předčasně musel opustit ubytování a trávil dovolenou na policii kde jsem podal trestní oznámení na to, že jsem byl podveden a následně vyhozen z ubytování. Vše jsem chtěl řešit už první den s bookingem ale nemohl jsem se dovolat pomoci a ani na email nikdo nereagoval. Tudíž jsme přijeli předčasně domů a psal znovu email na booking. Po třech týdnech se mi ozval booking s tím, že se omlouváme a že se nemůžou spojit s pronajimatelem a dali nám číslo na udejneho majitele, že si to máme vyřídit sami. Zdá se mi to totální nesmysl když jsem si ubytování zaplatil přes booking a platbu jsem také dal bookingu. Chtěl bych to už nějak vyřešit. Booking nám už poslal čtyři emaily a oni posilaj pořád to samé stejný text ale jiný podpis. Zdá se mi že takové stížnosti vyřizuje automat. Pro info bookingu jsem zaslal kopii trestního oznámení a foto vypačeného pokoje.


Požadované řešení

Vrácení peněz za pobyt v našem případě totálně zkažena dovolená od prvního dne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 11:27, před rokem

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2023 16:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.