Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.7.2023 jsem jako cestující byl nemile překvapen, když v Západním expresu EC 358 bylo oznámeno, že z důvodu velkého zpoždění vlak končí ve stanici Schwandorf. Jsem po těžké autonehodě a tento spoj jsem si vybral pro komfort který mi nabízel. Jízdenku jsem si zakoupil v předprodeji dne 10.7.2023 ve stanici Strakonice v 13:06 hod. na spoje R 656, EC 358 a RB 59419. Nejen, že jsem dorazil o 2 hodiny později, ale místo komfortu jsem 4 hodiny stál ve dvou přeplněných regionálních vlacích, kdy jsem musel vždy přestupovat s plným kufrem a batohem a věřte, že to pro mne opravdu není jednoduché. A abych hlavně dodal, tak tento komfort mně stál :2629,-Kč.
Proto po Vás požaduji kompenzaci ve vrácení jízdného za způsobené komplikace a neobdržený komfort cestování, které jsem si zaplatil.
S pozdravem
Aleš Kliment
Strakonice
Kopii jízdenky zašlu na vyžádání.
Účtenka jízdenky číslo 01590
Terminál: PVTA1329 (M100859501-53260424)
Všechny podrobnosti jsou napsané v textu
Kompenzace vrácením peněz za jízdné ze stanice Schwandorf do stanice Murnau. Za nedodržení zaplaceného komfortu, stížení přepravy díky přestupům a zpožděný příjezd o více jak 2 hodiny
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.