Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68817Zrušení vlaku během přepravy a následná přeprava regionálními vlaky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2023, před rokem

Aleš Kliment

Znění stížnosti

Dne 19.7.2023 jsem jako cestující byl nemile překvapen, když v Západním expresu EC 358 bylo oznámeno, že z důvodu velkého zpoždění vlak končí ve stanici Schwandorf. Jsem po těžké autonehodě a tento spoj jsem si vybral pro komfort který mi nabízel. Jízdenku jsem si zakoupil v předprodeji dne 10.7.2023 ve stanici Strakonice v 13:06 hod. na spoje R 656, EC 358 a RB 59419. Nejen, že jsem dorazil o 2 hodiny později, ale místo komfortu jsem 4 hodiny stál ve dvou přeplněných regionálních vlacích, kdy jsem musel vždy přestupovat s plným kufrem a batohem a věřte, že to pro mne opravdu není jednoduché. A abych hlavně dodal, tak tento komfort mně stál :2629,-Kč.
Proto po Vás požaduji kompenzaci ve vrácení jízdného za způsobené komplikace a neobdržený komfort cestování, které jsem si zaplatil.
S pozdravem
Aleš Kliment
Strakonice

Kopii jízdenky zašlu na vyžádání.
Účtenka jízdenky číslo 01590
Terminál: PVTA1329 (M100859501-53260424)


Produkt

Všechny podrobnosti jsou napsané v textu


Požadované řešení

Kompenzace vrácením peněz za jízdné ze stanice Schwandorf do stanice Murnau. Za nedodržení zaplaceného komfortu, stížení přepravy díky přestupům a zpožděný příjezd o více jak 2 hodiny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2023 09:00, před rokem

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.