Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
V pátek 21. 7. 2023 jsem nakoupila v Tescu Zličín. Nákup mi pomáhala markovat asistentka. Na výzvu zadejte Clubcard, ji přiložila, ale zřejmě se nenačetla. Pak pokračovala dalšími položkami, načež se pokladna asi 3x zasekla, že musela přikládat svoji osobní kartu. Říkala, že pokladna pořád zlobí.
Utratila jsem 1115 Kč, ale nebyla mi odečtena částka 310 Kč, protože karta Clubcard se nenačetla!!! To jsem bohužel zjistila až doma. Lituji, že jsem se nepodívala hned v obchodě. Nicméně jsem volala na různá čísla hned z domova, ovšem bezúspěšně. Okamžitě jet zpět, když bydlím až na Berounsku, mi připadalo jako ztráta za proježeděný benzín.
Dnes v neděli 23. 7., ani ne 48 hodin po tomto nepovedeném nákupu, jsem do Tesca Zličín přece jen znovu kvůli tomu zajela. Ovšem bezvýsledně. Myslela jsem, že mi těch 310 Kč, co mi náleží, přece jen dají. Odmítli. Ukázala jsem jim asi 20 paragonů za poslední 3 měsíce, kde je všude vidět, že stoprocentně uplatňuji kartu Clubcard. Ani toto neuznali.
Jsem přesvědčená, že rozbitá pokladna, jak je popsáno výše, nenačetla moji Clubcard a tím mě okradla o 310 Kč!!! Mám doma snad stovku účtů - paragonů z Tesca, kde je vždy Clubcard načtená, nikdy na to nezapomenu, tak proč bych ji neuplatnila toho 21.? Doufám, že se domůžu spravedlnosti a peníze mi pošlete. M. Sedmíková
Viz výše.
Vrátit mi zpět 310 Kč, které mi náleží.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Pokud nebyla karta řádně načtena i přes její přiložení, jedná se pravděpodobně o systémovou chybu. V takovém případě se domníváme, že by spotřebitelka mohla požadovat doplacení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně. Společnost je případně možné kontaktovat také některým ze způsobů uvedených zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.