Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
chci podat stížnost na pana řidiče z dnešního dne s číslem 107 směr Želivského.
Pan řidič ne jen že nezná kódy lístků, ale je velmi nepříjemný. Jezdí vždy pozdě a dokonce dnes zavřel starší paní ve dveřích. Není to bohužel poprvé a proto bych ráda nějaké řešení.
Nelíbí se mi ani to že na zastávce Žižkův vrch kde má pan řidič odjíždět v 9:20 teprve v 9:20 přijíždí.
24.7.2023 číslo autobusu 107 směr Želivského
Doufám, že pan řidič změní svoje chování, nebo alespoň bude jezdit včas.
Přeji hezký den.
Řidič by měl jezdit včas.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.