Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zaplatil jsem poplatek 95.00 za inzerat , ale i kdyz jsem ho zaplatil, porad ho po me vyzadujete a hrozite mi blokaci.
***
okopirovano z meho telefonu.
Mam doklad z me banky CSOB, ze jsem zaplatil.
odvolani pozadovane platby.
|
Tweet |
Pokud pro poskytnutí služby je vyžadován určitý poplatek, je spotřebitel povinen jej zaplatit. Pokud spotřebitel uhradil cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. V tomto případě se jeví jako vhodné zaslat společnosti potvrzení o platbě, které prokazuje, že spotřebitel za službu řádně zaplatil.
V opačném případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost nás požádala o možnost doplnění svého vyjádření. Z tohoto důvodu ji opětovně otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby mohla toto vyjádření přidat.
Dobrý den,
jak jsme Vás již kontaktovali na Váš dotaz zaslaný prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách Aukra dne 23.7.2023, Vaše platba byla v pořádku přijata a vymáhání dlužné částky tak bylo skončeno. Po obdržení poplatku jste zároveň byl informován e-mailem.
Výši aktuálního zůstatku také naleznete na stránce Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > Aktuální zůstatek a platba.
Pokud Vám přeci jen po potvrzení přijetí platby chodily jakékoliv další výzvy, tak se velmi omlouváme. V tomto případě by se jednalo o pouhé nedorozumění, které bychom obratem prověřili a následně vysvětlili, pokud bychom o této skutečnosti byli informováni.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k ukončení vymáhání dlužné částky společností a k omluvě za možné nedorozumění stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.