Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#68833Zaplatil jsem poplatek 95.00 za inzerat , ale i kdyz jsem ho zaplatil, porad ho po me vyzadujete a hrozite mi blokaci.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2023, před rokem

otto Bursa

Znění stížnosti

Zaplatil jsem poplatek 95.00 za inzerat , ale i kdyz jsem ho zaplatil, porad ho po me vyzadujete a hrozite mi blokaci.
***
okopirovano z meho telefonu.
Mam doklad z me banky CSOB, ze jsem zaplatil.


Požadované řešení

odvolani pozadovane platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 12:19, před rokem

Pokud pro poskytnutí služby je vyžadován určitý poplatek, je spotřebitel povinen jej zaplatit. Pokud spotřebitel uhradil cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. V tomto případě se jeví jako vhodné zaslat společnosti potvrzení o platbě, které prokazuje, že spotřebitel za službu řádně zaplatil.

V opačném případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2023 11:13, před rokem

Společnost nás požádala o možnost doplnění svého vyjádření. Z tohoto důvodu ji opětovně otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby mohla toto vyjádření přidat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2023 14:39, před rokem

Dobrý den,

jak jsme Vás již kontaktovali na Váš dotaz zaslaný prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách Aukra dne 23.7.2023, Vaše platba byla v pořádku přijata a vymáhání dlužné částky tak bylo skončeno. Po obdržení poplatku jste zároveň byl informován e-mailem.
Výši aktuálního zůstatku také naleznete na stránce Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > Aktuální zůstatek a platba.

Pokud Vám přeci jen po potvrzení přijetí platby chodily jakékoliv další výzvy, tak se velmi omlouváme. V tomto případě by se jednalo o pouhé nedorozumění, které bychom obratem prověřili a následně vysvětlili, pokud bychom o této skutečnosti byli informováni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 16:08, před rokem

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2023 21:04, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k ukončení vymáhání dlužné částky společností a k omluvě za možné nedorozumění stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.