Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Driv tohle byla nej apka na prodej veci ale co jste z toho udelali ted?! Komunistickou apku na okradani druhych! Koho temi restrikcemi chranite? Hlavne sebe protoze prodam zbozi nejaka vychytrala leva si ho prevezme, zbozi umyslne vyreklamuje. Tim ziska zbozi i penize zpet?! Si fakt delate srandu! Driv to nebylo mozne! A ted se tu okradaji lidi a vinted to vubec nezajima! Vyreste si to sami panove a damy ale ta kabelka me stala skoro 2000kc a nejaka kaca ji dostala zadara! Kabelka ruzova Obag profil *** najdete si to. Jestli me bloknete jak je vasim zvykem,je mi to jedno stejne s vami koncim ale rada bych se dovolala spravedlnosti.
Ruzova kabelka o bag, odcizena vasim pristupem.
Vraceni penez nebo zbozi
|
Tweet |
Pokud kupující není se zakoupeným produktem spokojen, může problém nahlásit společnosti a zažádat o vrácení peněžních prostředků. Kupující by tak měl postupovat dle instrukcí uvedených na webové adrese: https://www.vinted.cz/help/272-jak-vratit-predmet. Pokud kupující neodešle předmět zpět prodávajícímu, měla by žádost kupujícího o vrácení peněžních prostředků propadnout a prodávající by měl obdržet částku za prodané zboží.
Proti žádosti kupujícího o navrácení peněžních prostředků se může prodávající ohradit. Prodávající by měl ohledně vzniklého problému komunikovat se společností a poskytnout jí podklady, aby mohla situaci prošetřit a vyřešit.
Jestliže spotřebitel nemá možnost kontaktovat uživatele, měl by postupovat následujícím způsobem:
- stisknout v konverzaci "Zobrazit detaily stížnosti",
- stisknout "Kontaktuj nás",
- přečíst si podmínky vrácení peněz a stisknout "Potvrdit a odeslat". Stížnost tím předá týmu uživatelské podpory společnosti.
V tomto případě mohlo taktéž dojít k pozastavení objednávky, kdy je platba pozdržena a prodávající ji vidí v sekci očekávaných plateb. Více informací ohledně pozastavení objednávky nalezne prodávající zde: https://www.vinted.cz/help/176.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost ohledně vzniklé situace prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Další kontakty na společnost Vinted s.r.o.:
- adresa: Zenklova 32/28, 180 00 Praha;
- e-mail: legal@vinted.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.