Společnost


Allegro Group CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6884Prasklý displej mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2015, před 10 lety

Petra Hladíková

Znění stížnosti

Přes internet (Aukro) jsou koupila NOVÝ mobil Sonyericsson W508,již od počátku byli problémy s nabíjením,a po 3týdnech užívání nešel nabít vůbec ani spustit.Reklamace byla uznána a byl opraven nabíjecí konektor.V předávacím reklamačním listu bylo uvedeno servisním technikem: telefon poslán v krabici s příslušenstvím baterie a sluchátka.Telefon opotřeben,poškrábán.Oprava nabíjecího konektoru.ALe při vybalení a zapnutí tel.,jsem zjistila že je prasklý displej.Mobil jsem posílala s nepoškozeným displejem,a reklamovala pouze to že se tel.nenabíjí.Okamžitě jsem kontaktovala prodejce telefonicky,a chtěl poslat email s fotkou.Odpověď od něj byla ta,že takto poškozený displej již přijali při rozbalování a dál se mnou nekomunikoval, nereagoval na moje emaily.Proto jsem mu opět poslala email,že požaduji náhradu škody na převzaté věci dle § 2944 občanského zákoníku. A žádám bezplatnou opravu nebo vyčíslení vzniklé škody a zaslání peněz na můj účet.Opět bez jakékoli odpovědi. Proto podávám na prodejce stížnost a žádám o okamžité řešení náhrady škody a komunikaci se mnou.


Produkt

nový mobilní telefon SONYERICSSON W508 GREY


Požadované řešení

Sice jsem dříve psala, že chci bezplatnou opravu nebo vrácení peněz.Ale nyní se jeví prodejce jako velmi neseriózní,a pokud by nastal další problém k případné reklamaci,obávám se ,že by se mohla tato nepříjemná situace opakovat. Proto žádám o vrácení peněz v plné výši za zakoupený telefon, tj. 2140,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 12:29, před 10 lety

Odpovědnost za vady zboží nese vůči spotřebiteli koncový prodejce.
Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 12:39, před 9 lety

Společnost Allegro Group CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.