Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68848Naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2023, před rokem

Božena Kořínková

Znění stížnosti

Dobrý den, nejde o neoprávněně naúčtovaný poplatek. Zakoupila jsem si s Čedokem zájezd k moři. Smlouva: ***. Rezervaci a zaslání částky jsem zadala - jak bylo upozornění - poslední den rezervace a platby.Volala jsem k k vám, že platba dojde asi až druhý den. Všechno ok. Když mě přišla smlouva, zjistila jsem,že datum narození mého vnuka nesouhlasí. Písemně jsem požádala o změnu. Naúčtovaný poplatek činí 500,- Kč. Již jsem zaplatila. Tato částka - za moji nepozornost ( v dané kolonce byl nastaven nějaký datum narození ), prostě jsem to nezkontrolovala a systém mě normálně pustil dál.Nevím, budu věřit, že vše další bude již pokračovat k mé spokojenosti.
Božena Kořínková


Požadované řešení

Neznám řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 14:47, před rokem

Za změnu údajů si může pořadatel účtovat pouze náklady zpravidla s takovou změnou spojené.

Dle všeobecných smluvních podmínek společnosti Čedok a.s. čl. III bodu 2. písm. m) k základním povinnostem zákazníka patří zejména zaplatit v případě opravy jména, příjmení, data narození a jiných osobních údajů nebo opravy kontaktních údajů (adresy, e-mailu, telefonu apod.) u zájezdu a pobytu poplatek ve výši 500,- Kč na osobu.

V tomto případě se nám zdá výše uvedený poplatek přiměřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.