Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, nejde o neoprávněně naúčtovaný poplatek. Zakoupila jsem si s Čedokem zájezd k moři. Smlouva: ***. Rezervaci a zaslání částky jsem zadala - jak bylo upozornění - poslední den rezervace a platby.Volala jsem k k vám, že platba dojde asi až druhý den. Všechno ok. Když mě přišla smlouva, zjistila jsem,že datum narození mého vnuka nesouhlasí. Písemně jsem požádala o změnu. Naúčtovaný poplatek činí 500,- Kč. Již jsem zaplatila. Tato částka - za moji nepozornost ( v dané kolonce byl nastaven nějaký datum narození ), prostě jsem to nezkontrolovala a systém mě normálně pustil dál.Nevím, budu věřit, že vše další bude již pokračovat k mé spokojenosti.
Božena Kořínková
Neznám řešení
|
Tweet |
Za změnu údajů si může pořadatel účtovat pouze náklady zpravidla s takovou změnou spojené.
Dle všeobecných smluvních podmínek společnosti Čedok a.s. čl. III bodu 2. písm. m) k základním povinnostem zákazníka patří zejména zaplatit v případě opravy jména, příjmení, data narození a jiných osobních údajů nebo opravy kontaktních údajů (adresy, e-mailu, telefonu apod.) u zájezdu a pobytu poplatek ve výši 500,- Kč na osobu.
V tomto případě se nám zdá výše uvedený poplatek přiměřený.