Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, účastnila jsem se zájezdu s Čedokem "Francouzská riviéra" 18.7.- 23.7. 2023 , číslo smlouvy ***, měli jsme zaplacený výlet lodí na ostrov If včetně vstupenky do pevnosti ve výši 1580 Kč . Tento výlet se neuskutečnil asi z důvodu velkých vln. Požaduji vrácení peněz za tento výlet a to za 2 osoby na číslo účtu : *** Děkuji za kladné vyřízení, Miluše Lišková
Požaduji vrácení peněz za tento výlet, který se neuskutečnil za dvě osoby ( Miluše Lišková, Jitka Stolaříková ) a to ve výši 3160 Kč. Vrácení peněz mi pošlete na číslo účtu: 194766679/0300
číslo smlouvy 10775687
|
Tweet |
Dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku má zájezd vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou. Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat nápravu nebo slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
V tomto případě by měl mít spotřebitel nárok na vrácení částky za výlet v celkové výši.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.