Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,jmenuji se Ivana Nováková,RČ***,Aktuálně jsem podala výpověd smlouvy o obchodním zastoupení které bylo přijato dne 4.7 2023 vzhledem k tomuto ukončení mi vedení pobočky Ostrava přislíbila brzké ukončení nejpozději do 15.7 2023 bohužel se tak nestalo a termím ukončení se neustále posouvá beru to jako nekorektní jednání ze strany firmy. Proto jsem se rozhodla řešit celou situaci touto stížnosti na vedení firmy.Tímto Vás žádám o prošetření situace o mém ukončení o obchodním zastoupení nejpozději do 31.7 2023.Nevěděla jsem že ukončení spolupráce bude takový problém a to nerozvádím některé nekalé praktiky.Děkuji za kladné vyřizení.Spozdravem Nováková
Ukončení spolupráce
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že smlouvy bude ukončena nejpozději 15. července, mělo se tak skutečně stát.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.