Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V ca 10:30 mi volala doručovatelka z čísla 608 412 588, že balíček doručuje, (***) ale nedoručila. Protože pracuji z domova a měla jsem se připojovat do online meetingu, nemohla jsem jí vyjít naproti, jak po mně požadovala. Poprosila jsem ji, aby balíček přinesla ke dveřím a zazvonila. Volala asi o pět minut později, na hovor jsem nestihla odpovědět, ale vzápětí jsem zavolala zpět. Hovor mi zvedla, ale z nějakého důvodu byla linka bez zvuku. Baliček doručen nebyl, ani mi nebyla zaslána zpráva, kdy bude doručen/ kde bude uložen k vyzvednutí. Na SMS nereagovala. Jak mám získat své zboží?
Nedoručený balíček
Požaduji doručení baličku, případně informaci o místu vyzvednutí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidička na smluveném místě, měla by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=+Z+192+7738+355) je vidět, že s vámi řidička dvakrát telefonovala. V tomto případě, pakliže jste nemohla zásilku převzít, došlo k přesměrování zásilky na kamenné výdejní místo, kde si ji můžete vyzvednout, jak se vám to bude hodit. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.