Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem 4 vouchery na akci PEVNOST Uherské Hradiště
Velehradská třída 1206 s platností do 30.4.2023. U firmy jsem měla zarezervovaný termín, který jsem kvůli covidu dvou členů rodiny byla nucená zrušit. Volala jsem do dané firmy, termín zrušila a ověřila jsem si, že bude možné přijít po termínu, který je uvedený na voucheru. Bylo mi řečeno, že ano. Když jsem tam v tomto týdnu volala, řekli mi, že vouchery již nejsou aktivní a mám to řešit se Slevomatem. Tam mi bylo řečeno, že jsem vouchery neuplatnila po dobu jejich platnosti a tím propadají. Jak jsem mohla vědět, že refundace mezi Slevomatem a firmou ještě neproběhla a nestačilo tedy termín prodloužit jen u dané firmy? Takže 4 000 Kč zůstalo v kapse Slevomatu bez možnosti jeho uplatnění. To, že jsem naštvaná a znechucená je opravdu slabé slovo. Chci tuto částku vrátit nebo minimálně nabít kredit, abych o tak velkou částku nepřišla. S podzravem Jarka Kufová
Zasílám kódy pro uplatnění: ***
Chci tuto částku vrátit nebo minimálně nabít kredit, abych o tak velkou částku nepřišla
|
Tweet |
Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.
Pokud pevnost v tomto období neměla vzhledem k pandemii nemoci COVID-19 možnost spotřebiteli zážitek poskytnout, mohlo dojít k tzv. následné nemožnosti plnění podle § 2006 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud však pevnost mohla spotřebiteli zážitek poskytnout a překážka byla dána na straně spotřebitele (např. nemoc členů rodiny), jedná se o překážku na straně spotřebitele, za kterou není pevnost nikterak odpovědná.
Nicméně obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že bude možné voucher použít i po uplynutí jeho platnosti, mělo být spotřebiteli jeho využití skutečně umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Kufová,
je mi moc líto, že Vám vouchery bez využití propadly.
Jejich platnost je předem jasně stanovena a je možné si ji kdykoliv na našich stránkách ověřit. Platnost voucheru je závazná pro všechny zúčastněné strany, tedy jak pro Slevomat, který je zprostředkovatelem, tak i pro poskytovatele a zákazníka.
Jestliže Vám byla poskytovatelem přislíbena možnost využití Vašeho voucheru po konci jeho platnosti, měl by Vám v tom případě službu poskytnout. Jednalo se však o individuální dohodu mezi Vámi a poskytovatelem a Slevomat nemůže za takovou dohodu ručit i z toho důvodu, že jsme o ní nemohli vědět. Pro nás je závazná stanovená platnost voucheru a po jejím konci už nemůžeme s voucherem dále pracovat.
Jsem ale moc rád, že se nám podařilo po telefonu dohodnout a situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
Martin, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k dořešení celé situace po telefonu) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.