Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#68872Propadnutí voucherů v hodnotě 4000 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2023, před rokem

Jarka Kufová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem 4 vouchery na akci PEVNOST Uherské Hradiště
Velehradská třída 1206 s platností do 30.4.2023. U firmy jsem měla zarezervovaný termín, který jsem kvůli covidu dvou členů rodiny byla nucená zrušit. Volala jsem do dané firmy, termín zrušila a ověřila jsem si, že bude možné přijít po termínu, který je uvedený na voucheru. Bylo mi řečeno, že ano. Když jsem tam v tomto týdnu volala, řekli mi, že vouchery již nejsou aktivní a mám to řešit se Slevomatem. Tam mi bylo řečeno, že jsem vouchery neuplatnila po dobu jejich platnosti a tím propadají. Jak jsem mohla vědět, že refundace mezi Slevomatem a firmou ještě neproběhla a nestačilo tedy termín prodloužit jen u dané firmy? Takže 4 000 Kč zůstalo v kapse Slevomatu bez možnosti jeho uplatnění. To, že jsem naštvaná a znechucená je opravdu slabé slovo. Chci tuto částku vrátit nebo minimálně nabít kredit, abych o tak velkou částku nepřišla. S podzravem Jarka Kufová


Produkt

Zasílám kódy pro uplatnění: ***


Požadované řešení

Chci tuto částku vrátit nebo minimálně nabít kredit, abych o tak velkou částku nepřišla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 07:55, před rokem

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.

Pokud pevnost v tomto období neměla vzhledem k pandemii nemoci COVID-19 možnost spotřebiteli zážitek poskytnout, mohlo dojít k tzv. následné nemožnosti plnění podle § 2006 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud však pevnost mohla spotřebiteli zážitek poskytnout a překážka byla dána na straně spotřebitele (např. nemoc členů rodiny), jedná se o překážku na straně spotřebitele, za kterou není pevnost nikterak odpovědná.

Nicméně obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že bude možné voucher použít i po uplynutí jeho platnosti, mělo být spotřebiteli jeho využití skutečně umožněno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2023 14:27, před rokem

Dobrý den, paní Kufová,

je mi moc líto, že Vám vouchery bez využití propadly.

Jejich platnost je předem jasně stanovena a je možné si ji kdykoliv na našich stránkách ověřit. Platnost voucheru je závazná pro všechny zúčastněné strany, tedy jak pro Slevomat, který je zprostředkovatelem, tak i pro poskytovatele a zákazníka.

Jestliže Vám byla poskytovatelem přislíbena možnost využití Vašeho voucheru po konci jeho platnosti, měl by Vám v tom případě službu poskytnout. Jednalo se však o individuální dohodu mezi Vámi a poskytovatelem a Slevomat nemůže za takovou dohodu ručit i z toho důvodu, že jsme o ní nemohli vědět. Pro nás je závazná stanovená platnost voucheru a po jejím konci už nemůžeme s voucherem dále pracovat.

Jsem ale moc rád, že se nám podařilo po telefonu dohodnout a situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:10, před rokem

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 20:01, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k dořešení celé situace po telefonu) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.