Počet nahlášených stížností: | 444 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednala jsem si dne 6.6.2023 přes FB a jejich nabídky kabelku, která měla bílomodrou barvu a na přední straně pozlacené propletené znaky C a C jako značka Chanel za 1 100,-Kč na dobírku. Poslali mi na můj email anglicky potvrzení, že zaznamenali mou objednávku i s fotografií dané kabelky, nicméně mi poslali podobnou kabelku, ale s nějakými čínskými znaky-Hongshijia a místo dvojité C tam bylo DH. Po rozbalení 26.6.2023 jsem to ihned emailem reklamovala a žádala vrácení peněz, poté jsem to urgovala 10.7.2023, pak 11.7.2023, nicméně dodnes se mi nikdo neozval, vždy mi přišlo pouze potvrzení o přečtení, ale reakce žádná. Také jsem tam napsala číslo účtu, kam mají poslat peníze zpět, ale zase nic. Takže mi to přijde jako klamání zákazníka a neférový přístup k celé záležitosti.
Dámská kabelka 2023 New Fashion embosovaná přes rameno BA21
Požaduji vrácení celé mnou zaplacené částky 1 100,-Kč.
|
Tweet |
Z kontaktních údajů (e-mail a název společnosti) se domníváme, že by se mohlo jednat o e-shop na webové adrese zapoishop.com. Z tohoto důvodu jsme jej označili jako subjekt. V obchodních podmínkách na webu zapoishop.com je uvedena společnost FADEL-BEATTY LIMITED z Irska, přičemž další společností, která je uvedena v kontaktech na této stránce je společnost WO LIN INTERNATIONAL TRADING LIMITED z Hong Kongu.
Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop prostřednictvím e-mailu service@aspassones.com, který je na tomto e-shopu označen za kontaktní e-mail.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si daný e-shop před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.