Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Chtěla jsem podat stížnost a prošetření pošta Zbiroh.Švagr nám posílal balíček4.7,2023 a na poštu dorazil 7,7,2023.Asi po týdnu se švagr ptal zdali to přišlo v pořádku ,my jsme koukali protože nic nepřišlo.Informovala jsem se na poště telefonem a bylo mne řečeno že nic.Další den opět,až 16 .7 podal švagr reklamaci na pošte a já 17,7 jsem volala opět na poštu kolem 15 hod.Nic.Potom v 17 hpdin mne volali že na reklamaci se balíček našel a že je na pošte od 7.7.Povídám tak 18 si pro nej přijdu.Pracovnice odvětila že balíček je na jmeno Martin Bodiš.Vnuk si teda vzal volno a 18 si pro balíček zašel.Žádná omluva nic.Nneí to poprvé.Před 2 lety jmse měli dědické rízení v Rokycanech s tím ,že jsme čekalki plnou moc.Jeli jsme do Rokycan a zpět - duchodci 50km a nic.Stavěli jsme se na poště a doporučený dopis tam byl už 10 dní uloženy.Takže jsme opět za 14 dní museli jet k notáři do Rokycan na vyřízeni.V ponděli 24 jsem šla na poštu se zeeptat jak to rteda bylo s doručením.Paní vedoucí jedi é co my sdělila bylo že balíček byl uložen pod písmenkem M jako Martin,ale tech je ve Zbiroze dost Martinu.My se jmenujeme Bodiš.A to bylo vše .Žádná omluva nic a když jsem ji chtělka říct že tam bylo zboží podléhjíccí zkáze mávla rukou a šla ode mne pryč.Prostě pro poštu jsme otravný hmyz.Doufám že uděláte nějakou nápravu a zjistíte co se na poště děje a chtěli bychom nějakou omluvu,a dofám že to něěkam nezapadne jinak budu muset to podstoupit víš a jinam Děkjji Bodišová
omluva
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.