Společnost


LifeSwitcher.com Sp. z o. o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68879Neoprávněné stržení peněz opakovaně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2023, před rokem

Dagmar Prajzlerová

Znění stížnosti

Dobrý den, na stránkách výše uvedené společnosti jsem si 25.1.2023 zaplatila platební kartou jídelníček na 3 měsíce za 660 Kč - v bankovnictví platba identifikována jako platba na internetu. Při kontrole účtu jsem zjistila, že částka 660 Kč odešla i 25.4.2023 platba identifikovaná v bankovnictví jako opakovaná platba tokenem, od 24.7. je na účtu stejná částka (660 Kč) blokována ve prospěch této společnosti a identifikována jako platba kartou.
Z celé situace to vypadá, že jsem dala někde nevědomky souhlas k opakovaným platbám co tři měsíce a důvodem je absolutně nesrozumitelná nabídka, která je komunikována jako cena za 3 měsíční jídelníček - nikde není zřetelně komunikováno, že za jídelníček na tři měsíce budu platit 660 Kč co tři měsíce opakovaně.
Co jsem proto udělala:
1. obrátila jsem se na banku zda lze platbu neposlat (nelze)
2. napsala jsem na stránky LifeSwitcher.com Sp. z o. o. - pod svým přihlášením do rubriky kontaktujte nás, že chci zrušit opakované platby s okamžitou platností
3. napadlo mne zablokovat kartu a nechat si vystavit novou.
Ráda bych zrušila tento typ plateb a moc bych ocenila vaši pomoc.


Produkt

Jídelníček na 3 měsíce nabízený na internetových stránkách LifeSwitcher.com, kdy jsem si (jak jsem to chápala) zaplatila platební kartou jídelníček na 3 měsíce za 660 Kč. Vycházela jsem z toho, že se jedná o jednorázovou platbu.


Požadované řešení

Ráda bych zrušila tento typ plateb a moc bych ocenila vaši pomoc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 18:06, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že elektronická služba "dieta" je poskytována na omezenou dobu a přístup k ní je na základě platby za nákup účtu na webových stránkách. Předplatné se automaticky obnovuje na konci každého období (1 měsíc, 3 měsíce, 6 měsíců) až do zrušení předplatného.

Z odběru plánu se může spotřebitel kdykoli odhlásit. Za tímto účelem může spotřebitel:
(1) použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy přiložený jako příloha 1 Pravidel (zde: https://lifeswitcher.com/pub/pdf/CZ_regulamin_subskrypcja_1.pdf),
(2) předložit prohlášení vyjadřující rozhodnutí uživatele odstoupit od dalšího odběru služby obsahující:
- jméno a příjmení Uživatele,
- adresu,
- přihlašovací jména použita při zadávání objednávky,
- produkt, na který se odstoupení vztahuje,
- datum platby za službu a datum přístupu ke službě,
- datum odstoupení a vlastnoruční podpis.

Doporučujeme spotřebiteli službu preventivně vypovědět, a to doporučeně s dodejkou na adresu poskytovatele služeb (LifeSwitcher.com Sp. z o. o., Św. rocha 14a/48, 15-879 Białystok). Společnost přitom požaduje, aby se tak stalo nejpozději 14 dnů před koncem aktuálního zúčtovacího období.

V obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že zákazník může účet kdykoli smazat, a to zasláním žádosti poskytovateli služeb e-mailem na adresu: supportcz@lifeswitcher.com. Smazáním účtu ovšem nemusí dojít k výpovědi závazku.

V tomto smluvním vztahu mohlo dojít k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 13:50, před rokem

Spotřebitelka nám přeposlala informaci, že jí společnost zrušila předplatné a již jí nebude účtovat poplatky. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.