Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Spolu s nakupem nám byl doručen i brouček Rusa domácího,nejspíš byl zalezlý v cukru.
Online nákupy jsem s radostí začala využívat v době covidove, bohužel po této zkušenosti už na nákup zásadně po vlastní ose a v žádném případě do Tesca.Bohuzel má stejnou zkušenost i známá tudíž to nebude jen náhoda.
Tesco Kolín
Deratizace prodejny popř.skladu
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost je případně možné kontaktovat také některým ze způsobů uvedených zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.