Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:443
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#68884Pokladní okrádají, nedostatek zboží, neochota atd.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2023, před rokem

Leona Hlaváčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Billa, Pardubice, Na spravedlnosti- ráno nemají čerstvé mléko, uvedené ceny jsou jiné než u kasy,což znamená, že okrádají zákazníka, neochota až drzost zaměstnanců, zboží v AKCI nikdy není na regálu, managment tohoto obchodu = neprofesionální, o reprezentaci ani nemluvě. Chtělo by to tam povyházet, aby jste si jako firma nedělali ostudu. Je to příšerné!


Požadované řešení

Vyměnit personál!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2023 10:19, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o.:
- na e-mail: info@billa.cz,
- na tel.: 800 153 976 (Po - Pá 8:00 - 18:00).

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2023 11:21, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:36, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:03, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.