Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#68896Nedodání zboží! Čekám už měsíc!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před rokem

TIBOR Šimčík

Znění stížnosti

Passat B7 combi
***

Dobrý den 1.7 jsem zakoupil automobil u AAA auto. Auto mělo vadu natáčení světlometů, byla mi nabídnuta sleva na auto nebo druhá sada letních pneumatik i s disky. Bylo mi slíbeno že při podpisu smlouvy mi bude vystaven protokol kde budou kola dopsána a že mi budou do 10 dnů maximálně dodány. Přijde smska s potvrzením k vyzvednutí na pobočce v Jihlavě. Bylo 15.7 a smska nikde, jedu tedy do AAA auto v Jihlavě s tím kde jsou kola. Manažer společnosti mi řekl že kola byla objednaná ale než se stihli poslat na pobočku do Jihlavy tak je jiná pobočka vydala k jinému auto. Takže se objednali nové kola. 15.7 se tedy objednali další kola s příslibem že budou dodány do týdne. Tudíž 22.7 dnes je 26.7 opět žádná SMS nic. Jedu do Jihlavy do AAA a zas kola nikde. Oni tu nejsou a nevíme důvod. Asi je zas vydali. Dnes opět pohádky vybrali se kola ale tentokrát neoriginální s tím jsem nesouhlasil protože dvakrát předtím se objednávali originály. Přišel manager a řekl v protokolu není napsaný jestli je to origo nebo ne, takže buďte vůbec rád že něco dostanete. Už mě to nebaví čekat a pořád jen slíbí. Pomůže mi tu někdo ? Ať mi dají kola nebo finanční kompenzací!


Požadované řešení

Kola co nejkratší době, nebo finanční odškodnění! Nebo opravit čidlo natáčecích světlometů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 10:42, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V tomto případě se domníváme, že spotřebiteli měly být dodány pneumatiky, jejichž kvalita by měla odpovídat pneumatikám, které byly spotřebiteli původně dodány spolu s autem. Kvalita by měla také odpovídat důvodnému očekávání spotřebitele. Pokud se tedy spotřebitel na základě předešlých objednávek (u kterých nedošlo k předání zboží spotřebiteli) domníval, že pneumatiky budou originální, měly by být v této kvalitě spotřebiteli poskytnuty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2023 22:04, před rokem

Vážený pane Šimčíku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení i s vedením pobočky Jihlava. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové na pobočce s Vámi vše dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:31, před rokem

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 23:43, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.