Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#68899Nedoručení na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před rokem

Kateřina Foretová

Znění stížnosti

Dnes mi měl řidič přivézt zásilku mezi 10:28 až 11:58.
Volal dvakrát- minutu po sobě a to v 9:59 a 10:00. Tři minuty od druhého hovoru jsem volala zpět, po prvním zazvonení to šlo do hlasové schránky. Zkoušela jsem volat i o zhruba dvacet minut později, stále hlasovka. A ano, volal půl hodiny před avizovaným oknem pro doručeni.

Jako pardon, ale telefon třeba na záchod s sebou fakt nenosím... Speciálně jsem dnes nešla pryč, abych byla na předání doma.

Pro balíček si musím dojít do zásilkovny. To by nevadilo. Dvě zásilkovny mám hend u domu, balík je ale z nějakého důvodu o dost dál. S malým dítětem trošku na prd...

Tak pěkně děkuju teda...


Požadované řešení

Aby se dalo dovolat řidiči zpět! A aby volal s trošičku delším odstupem než je jedna minuta. Třeba tři minuty už jsou dle mě adekvátní rozestup mezi opakovaným pokusem o kontaktování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2023 12:33, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2023 11:13, před rokem

Pěkný den, paní Foretová, moc se omlouváme za vzniklou situaci. Rozumíme, že není příjemná. V tomto případě vás poprosíme o číslo zásilky, abychom mohli zajistit, že se něco takového nebude opakovat. Zároveň prověříme, proč jel řidič dříve (někdy se to může stát například z důvodu nečekaných změn v dopravě, nemělo by to však být pravidlem). Děkujeme. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:38, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:04, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.