Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
v termínu 12.7.-20.7.2023 jsem byla s dětmi na zájezdu na Mallorcu. Ubytováni jsme byli v hotelu Mix Colombo a ráda bych tímto podala stížnost na kvalitu služeb, protože byly neadekvátní ceně zájezdu.
Již při příjezdu jsme byli "uvítáni" recepčním, který absolutně nezvládal svou práci. Na check-in jsme čekali tedy velice dlouho, což bylo po náročném cestování s dvěma unavenými dětmi a pozdní noční hodinu opravdu vyčerpávající. S tím také souvisí to, že přízemní prostory hotelu vč. recepce a baru nebyly klimatizovány. S ohledem na velmi vysoké teploty to bylo opravdu úmorné.
Během našeho check-inu nás navíc předběhl jeden z o chvíli dříve ubytovaných, s prosbou, že v pokoji, který dostal, již bydlí někdo jiný. To zmiňuji pro představu, jaký chaos tam panoval.
- Další věcí byla kvalita jídla a výběr, který byl velice chabý a jídlo bylo spíše nedobré, než v pořádku. Navíc bylo jídla málo a neustále docházelo. Několikrát jsem se také setkala s tím, že bylo vyloženě nepoživatelné (silně zapáchající ryba apod...).
Velice často jsme si ani neměli do čeho načepovat pití, skleničky byly také neustále k nedostání. Často se stávalo to, že při snaze načepovat si colu, jsme dostali jen obarvenou vodu.
- Na svačinu bylo k dostání pouze omezené množství nevábných toastů a něco málo sladkého. Mísy ovoce byly, ale také rychle docházely a byly dost omezené. Dokonce bylo ovoce jednou ze třetiny mísy plesnivé.
- Jeden večer jsme narazili na naprosto opilého barmana, který začal nalévat pití do použitých skleniček, což už je s odstupem času i úsměvné, ale můžu říct, že v tu chvíli nám to bylo strašně nepříjemné.
- V pokoji mé sestry se objevil šváb.
Na všechny výše zmíněné skutečnosti jsme upozorňovali přímo v hotelu. Menší snaha o nápravu občas byla.
Jedno obrovské zklamání byly pláže, které se na fotkách prezentují jako čisté, což ve skutečnosti absolutně nejsou. Ve vodě byly zapáchající nánosy řas a zbytků z palem.
Na tuto dovolenou nás jelo celkem 5 domluvených rodin, které postupně své stížnosti také napíší. Paní Baudišová ve svém e-mailu připojila i fotografie.
Na tuto dovolenou jsme se celý rok těšili a těžce na ní šetřili. Proto pevně doufám, že naše stížnosti budou adekvátně posouzeny.
Děkuji.
S pozdravem
Martina Šulcová
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
S reklamací zájezdu je vhodné kontaktovat cestovní kancelář, u které byl zájezd zakoupen.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.