Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#68906Zamítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před rokem

Monika Dresslerová

Znění stížnosti

V rámci mého životního a úrazového pojištění mi bylo zamítnuto plnění z pojistné události hospitalizace a pracovní neschopnosti. Pojistná smlouva byla uzavřena 8.7.2022, k prvotnímu záchytu onemocnění došlo 9.11.2022 s doporučením operace, která proběhla 2.2.2023 a následovala pracovní neschopnost. K zamítnutí plnění došlo na základě nepravdivé informace od praktického lékaře, který tvrdil, že do 7.7.2022 již probíhaly konzultace nemoci, tuto skutečnost později však popřel a pravdivě uvedl, že se jednalo o první zachycení nemoci. Potvrzení o prvotním zachycení nemoci mám také od odborného lékaře, který 9.11.2022 navrhl operativní řešení.

Po zamítnutí plnění jsem se spojila s ČSOB pojišťovnou a situaci řešila s přidělenou p. likvidátorkou po dlouhé emailové komunikaci a doložení dalších dokladů, které si paní likvidátorka vyžádala přislíbila, že se na danou záležitost cituji "ještě podívá", avšak k tomu již nedošlo. 12.6.2023 jsem tedy podala stížnost a po její urgenci mi bylo dnes 26.7. 2023 potvrzen závěr pojišťovny, s kterým nemohu souhlasit, neboť se jedná o prvotní záchyt onemocnění a nejde tedy o výluku.


Produkt

Životní a úrazové pojištění Náš život


Požadované řešení

Požaduji vyplatit pojistné plnění, na které mám nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 11:43, před rokem

Podle čl. 4 odst. 1 obchodních podmínek společnosti týkajících se pojištění pro případ pracovní neschopnosti je pojistnou událostí pracovní neschopnost pojištěného, k níž došlo v době trvání pojištění a jejíž délka dosáhla alespoň v pojistné smlouvě sjednaného dne plnění.

Podle čl. 7 však pojistné plnění nebude poskytnuto v případě pracovní neschopnosti pojištěného vzniklé následkem nemoci nebo úrazu, které byly diagnostikovány nebo léčeny během 2 let předcházejících počátku pojištění. To platí po dobu prvních 2 let od počátku pojištění.

Článek 8 stanovuje pojištěnému povinnost oznámit vznik pracovní neschopnosti pojistiteli bez zbytečného odkladu, přičemž tuto skutečnost je nutné doložit.

Pokud tedy byly splněny veškeré podmínky pro vyplacení pojistného plnění a zároveň se nejedná o výjimku, na kterou se pojištění nevztahuje, mělo by být pojistné plnění spotřebiteli vyplaceno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů. V případě sporu týkajícího se životního pojištění je možné se obrátit na Finančního arbitra, www.financniarbitr.cz. Spory z úrazového pojištění a pojištění pro případ nemoci řeší Česká obchodní inspekce, www.coi.cz a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2023 14:42, před rokem

Vážení,

odpověď na stížnost z důvodu ochrany osobních údajů obdrží přímo klient na adresu, kterou u jeho pojistné smlouvy evidujeme.

Děkuji za pochopení.
S pozdravem


Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností
Odbor podpory a správy pojištění



________________________________________
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice
e-mail: irena.ludvickova@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777
www.csobpoj.cz

________________________________________
Pokud tato zpráva není určena pro Vás, dejte nám to prosím ihned vědět
a e-mail smažte. Více o důvěrných informacích najdete ZDE
________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2023 15:21, před rokem

Děkujeme společnosti za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně informovat o vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:51, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.