Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem si letenky na webu Mytrip, let ve společnosti ČSA Smartwings. Při letu zpět mi na letence dali seat "SBY" a bylo mi řečeno, že let je plný.
Do letadla jsem šel jako poslední a byl jsem usazen na místě pro letušky vzadu + let byl zpožděný. Žádám kompenzaci.
Plně obsazené letadlo, i když letenku jsem měl zakoupenou.
Kompenzace - vrácení peněz.
|
Tweet |
Nároky cestujících při zrušení letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů.
V tomto případě záleží, jak velké bylo zpoždění letu a jaká je délka letu mezi jednotlivými místy. Nároky, které spotřebiteli při zpoždění letu náleží, jsou vyčteny v čl. 6 tohoto nařízení. Minimální doba zpoždění přitom musí být 2 hodiny.
Zde došlo k poskytnutí služby, ovšem její kvalita neodpovídala zakoupenému. V takovém případě doporučujeme poskytnutí služby reklamovat u letecké společnosti.
Společnost je možné kontaktovat skrze zákaznickou linku na +420 284 000 601 denně od 8:00 do 20:00 nebo skrze kontaktní formulář přes následující odkaz https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/#current_ask-form-5.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.