Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68908Sedadlo vedle letušek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před rokem

Martin Šulc

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si letenky na webu Mytrip, let ve společnosti ČSA Smartwings. Při letu zpět mi na letence dali seat "SBY" a bylo mi řečeno, že let je plný.
Do letadla jsem šel jako poslední a byl jsem usazen na místě pro letušky vzadu + let byl zpožděný. Žádám kompenzaci.


Produkt

Plně obsazené letadlo, i když letenku jsem měl zakoupenou.


Požadované řešení

Kompenzace - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 12:10, před rokem

Nároky cestujících při zrušení letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů.

V tomto případě záleží, jak velké bylo zpoždění letu a jaká je délka letu mezi jednotlivými místy. Nároky, které spotřebiteli při zpoždění letu náleží, jsou vyčteny v čl. 6 tohoto nařízení. Minimální doba zpoždění přitom musí být 2 hodiny.

Zde došlo k poskytnutí služby, ovšem její kvalita neodpovídala zakoupenému. V takovém případě doporučujeme poskytnutí služby reklamovat u letecké společnosti.

Společnost je možné kontaktovat skrze zákaznickou linku na +420 284 000 601 denně od 8:00 do 20:00 nebo skrze kontaktní formulář přes následující odkaz https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/#current_ask-form-5.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 13:10, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 16:55, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.