Společnost


POTTO Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6891Prodej odcizeného mobilního telefonu Sony Xperia E

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2015, před 10 lety

Marcela Bělehrádková

Znění stížnosti

Dne 14.10.2013 jsem si od vás koupila mobilní telefon Sony Xperia E za 2840 Kč. Dnes 29.5.2015 mi byl tento přístroj zablokován Policií ČR z důvodu odzicení. Následně po kontaktování Policie ČR se snahou o odblokování, mi bylo sděleno, že tento přístroj byl kradený a byl mi zabaven ( mám i protokol). Žádám, abyste mi vrátili peníze. V opačném případě se obrátím na Policii ČR s trestním oznámením na vaši firmu. Telefonní kontakt na mě je 603 300 522.
Marcela Bělehrádková


Produkt

mobilní telefon SONY XPERIA E, bílé barvy, IMEI 357421053904410


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz z důvodu podvodu při prodeji odcizeného zboží. Pokud se tak nestane, kontaktuji Policii ČR a podám na vaši firmu trestní oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2015 13:26, před 10 lety

Pokud nedošlo k převodu vlastnického práva ke zboží, je možné vymáhat peněžní prostředky jako bezdůvodné obohacení. Prodávající je povinen poskytnuté peněžní prostředky v plné výši ceny zboží vrátit kupujícímu.

Komunikaci je vhodné vést písemnou formou, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Trestní oznámení pro trestný čin podvodu by připadalo v úvahu v případě, že by prodávající o původu zboží věděl a tuto skutečnost kupujícímu při prodeji úmyslně zamlčel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 11:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.