Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Alektum Group . / Alektu, s. r.o / HMK GmbH / Český mincovní obchod.
dobrý den Vasestížnosti.
„Pobavil“ mne vzkaz na SMS, s naivní češtinou, bez logiky, a personálií. „Pobavil“ i finanční poradce. Dostal jsem od nich základní informace . / podívat se na recenze /
Zasílám kopii mého zaplacení dluhu. Mincovnímu obchodu- jsem tuto platbu oznámil. Je na nich, aby si udělali pořádek a audit v jejich …. a v jejich svědomí. Celá koupě- resp. nabídka z obdrženého letáčku byla, že „ jako vzácný klient „ dostanu slevu 1990.- doplatím-li zbytek. Tak jsem učinil a zboží dostal. To ostatní je kolovrátek pro vymahače na koupi hrnců, zájezdů -prostě šmejdů.
Praha 26.7.2023 Hlavnička ***
Převod 3.07.2023 Č.MINCOVNÍ OBCHOD, PŘEVOD PROSTŘEDKŮ OD HLAVNIČKY *** Bez kategorie - jiné -2 250,00 CZK
ODCHOZÍ PLATBA DO JINÉ BANKY od
JIRI HLAVNICKA
***
Z účtu odesílatele
***
mKonto Pro Č.MINCOVNÍ OBCHOD
Na účet
000000-1387868617/2700
Zpráva pro příjemce
PŘEVOD PROSTŘEDKŮ OD HLAVNIČKY ***
Částka operace
2 250,00 CZK Datum operace 3. 7. 2023
Datum zúčtování 3. 7. 2023
jedná se o sadu medailí Korunovační klenoty. Celá koupě- resp. nabídka z obdrženého letáčku byla, že „ jako vzácný klient „ dostanu slevu 1990.- doplatím-li zbytek. Tak jsem učinil a zboží dostal.
prosím o ukončení tahanice . Přeplatil jsem již dost
Děkuji mnohokrát Hlavnička Jiří ***
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Alektum, s.r.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese Vinohradská 2396/184, 13000 Praha a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.
Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů, aby spotřebitel již nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.