Společnost


RK Shoes s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6892Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2015, před 10 lety

Hana Horváthová

Znění stížnosti

U výše jmenované společnosti jsem zakoupila boty zn. Rieker dne 23.1.2015 v kamenné prodejně v Praze 8 - Bohnicích. Již dne 10. 4. 2015 jsem obuv reklamovala, neboť se mi vydřela podšívka na patě. Reklamace mi byla po měsíci zamítnuta způsobem, který mi vyrazil dech. Prodavačka mi dala vyjádření, kde mne nepřímo osočili, že jsem si boty záměrně poškodila. Na vyjádření reklamačního oddělení chybí číslo reklamace,které se vyjádření týká,jméno osoby, která reklamaci posuzovala, datum, kdy byla reklamace vyřízena. Prodavačka byla arogantní a odmítla se mnou zamítnutou reklamaci jakkoliv řešit.


Produkt

Zimní dámská obuv Rieker 54242-14


Požadované řešení

Oprava nebo výměna za nové boty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2015 12:36, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad nebo že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem, a tím vyloučit její přítomnost na zboží při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 12:41, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.