Společnost


Ecom Wire Factory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68921Nedoručené zboží z Beliamo.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před rokem

Pavel Černý

Znění stížnosti

Dne 6,6, 2023 jsem si uspolečnosti objednal vyvazovací kleště v hodnotě 605Kč. Zakázku jsem zaplatil kreditní kartou. Dvakrát jsem zakázku urgoval a vždy se mi dostalo nesmyslné odpovědi, že zakázka je na cestě. Už to trvá více, než měsí a stále se nic neděje. Cítím se podveden a chci si na tuto společnost stěžovat. s pozdravem Pavel Černý


Produkt

Profesionální sponkovačka pro rychlé a přesné sponkování různých druhů rostlin - sponkovacka-10-civek-2-krabicky-sponek


Požadované řešení

Návrat vložených peněz nebo urychlené dodání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 07:41, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti EcomWire Factory s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha. Dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy spotřebiteli doporučujeme si uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Doporučujeme spotřebitelům před využitím e-shopů a zaplacením, aby si daný e-shop vždy prověřili na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy), popř. využili recenzních portálů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2023 08:26, před rokem

Vážený pane Černý, dobrý den,

Vzhledem ke konceptu naší platformy, kdy se snažíme nabízet jedinečné zboží za bezkonkurenční ceny a bez nutnosti platit poštovné, které hradíme my, je doba dodání závislá na rychlosti našich dodavatelů. 

Zboží dodává Dodavatel. Doba dodání od odeslání zboží zákazníkovi se pohybuje standardně
v rozmezí 10-40 pracovních dní. 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání.

Prodejce, tedy dodavatel, si vyhrazuje právo v ojedinělých případech u 0.3% zásilek (objednávek) - jako je například akutní a neočekávaný problém s logistikou, svátek v Asii, ukončení provozu továrny, která zboží vyráběla, či v případě změn zákonů - prodloužit dodací lhůtu.
(Vyhrazujeme si právo prodloužit dobu dodání také o státních svátcích.)

Nemusíte mít tedy strach, v případě, že by Vám balíček ve sjednaném termínu nedorazil, ozvěte se, prosím, a dle Vašeho rozhodnutí Vám zboží objednáme znovu na naše náklady nebo vrátíme peníze zpět na účet.

Vaší objednávku č. 7400756 jsem nyní prověřil.
Podle sledovacího čísla objednávky, které Vám bylo odesláno v e-mailové komunikaci dne 10.07.2023 můžete vidět kde se zrovna objednávka nachází. Objednávka je nyní ve sběrném centru pro zásilky ze zahraničí, a v blízké době bude doručena, vše v souladu s obchodními podmínkami.

Děkujeme za pochopení.

S úctou
Michaela K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2023 16:07, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že mu zboží bylo doručeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.