Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#68928Klamavá informace o platbě v hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2023, před rokem

Lucie Kocourková

Znění stížnosti

Dobrý den, nechala jsem si poslat balíček společností PPL , zásilka *** za 3800 Kč a měla jsem pouze hotovost 4000 Kč, řidič mi několikrát zopakoval, že ve smluvních podmínkách je možnost pouze platby kartou, přetože jsem opopnovala, naprosto ho moje situace s hotovostí nezajímala, 200 Kč prostě nemá a nazdar, pokud chci balíček nechá mi ho ve výdejním místě. Za tuto službu si platím ? S PPL končím.


Požadované řešení

Chci, aby si veřejnost udělala obrázek o této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 14:04, před rokem

Na stránkách společnosti je uvedeno, že balík může spotřebitel uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit je možné všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Pokud spotřebitelka zvolila platbu v hotovosti při převzetí, měl by mít řidič u sebe alespoň nějakou hotovost pro případ rozměnění. Zákon o oběhu bankovek a mincí stanovuje povinnost každému přijímat tuzemské peníze, avšak nelze učinit závěr, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na jakoukoliv bankovku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 13:22, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 16:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.