Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zakoupení kabátku 18.12.2015 v OC Černý Most. První reklamace 12.3.2015. Důvod -nadměrné prolínání péřové výplně vrchním i spodním materiálem. Po každém nošení nutno očistit oděv i sedačky v autě od peří. 24.3.2015 neuznání řekl. Prý může u výrobků zateplených peřím docházet k prolínání. Znalec.posudek vyhotoven 28.4.2015.u Ing.Zdenky Cetlové, specializace znalec v oboru textilie. Výsledek- dochází k prolínání na různých místech i na bočních místech a rukávech, navíc odpadávají částice z kožešiny lemující kapuci. Nejedná se o norm.stav, ale výrobně technol.vadu. Neodstranitelnou. Z hlediska komfort.používání nepřijatelnou. Navíc ji výrobce připouští ve vyjádření k reklamaci. Volala jsem do Kary, nemají snahu o řešení, nepříjemné jednání.
kabátek Lori, vel. 36, kvalita A, textil+ peří+ mývalovec. Barva černá, kód 395161, cena 7999,-
Jelikož nošení není možné, žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Na základě znaleckého posudku, který prokazuje, že se jedná o vadu, za níž odpovídá prodejce, lze odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. Cenu znaleckého posudku lze zároveň požadovat jako účelně vynaložené náklady.
Odstoupení doporučujeme zaslat prodávajícímu formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou. Při využití poštovních služeb je zásilka považována za doručenou třetí den od odeslání bez ohledu na to, zda ji adresát převzal.
Odstoupením od smlouvy se závazek od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Je vhodné zároveň určit prodávajícímu lhůtu k navrácení peněžních prostředků za vrácené zboží.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.