Společnost


KARA Trutnov, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6893Neuznání znaleckého posudku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2015, před 10 lety

Eva Šedivá

Znění stížnosti

zakoupení kabátku 18.12.2015 v OC Černý Most. První reklamace 12.3.2015. Důvod -nadměrné prolínání péřové výplně vrchním i spodním materiálem. Po každém nošení nutno očistit oděv i sedačky v autě od peří. 24.3.2015 neuznání řekl. Prý může u výrobků zateplených peřím docházet k prolínání. Znalec.posudek vyhotoven 28.4.2015.u Ing.Zdenky Cetlové, specializace znalec v oboru textilie. Výsledek- dochází k prolínání na různých místech i na bočních místech a rukávech, navíc odpadávají částice z kožešiny lemující kapuci. Nejedná se o norm.stav, ale výrobně technol.vadu. Neodstranitelnou. Z hlediska komfort.používání nepřijatelnou. Navíc ji výrobce připouští ve vyjádření k reklamaci. Volala jsem do Kary, nemají snahu o řešení, nepříjemné jednání.


Produkt

kabátek Lori, vel. 36, kvalita A, textil+ peří+ mývalovec. Barva černá, kód 395161, cena 7999,-


Požadované řešení

Jelikož nošení není možné, žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2015 12:19, před 10 lety

Na základě znaleckého posudku, který prokazuje, že se jedná o vadu, za níž odpovídá prodejce, lze odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. Cenu znaleckého posudku lze zároveň požadovat jako účelně vynaložené náklady.

Odstoupení doporučujeme zaslat prodávajícímu formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou. Při využití poštovních služeb je zásilka považována za doručenou třetí den od odeslání bez ohledu na to, zda ji adresát převzal.

Odstoupením od smlouvy se závazek od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Je vhodné zároveň určit prodávajícímu lhůtu k navrácení peněžních prostředků za vrácené zboží.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 12:44, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.