Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
již několikrát jsme byli na akčním nákupu ale ještě se nestalo abychom nakoupili zboží pro které jsme si jeli 30km a ještě mělo být v akci,vždy se vymluví na to že bud jim nepřišlo zboží ,nebo že již nemají protože bylo omezené množství .Přitom bylo vidět že např. vietnamci měli nakoupené plné košíky tak nevíme jak to tedy funguje pro nás ostatní obyčejné spoluobčany.Tak že nepřichází vůbec v úvahu aby lidé z obcí dojížděli za nákupy jako my.A to podotýkám že je to jen jedna cesta 30km a to nám nokdo nezaplatí. Tak že vlastně můžeme nakupovat u vietnamců tady a nikam nejezdit ,když oni si tam zboží nakoupí ve velkém a stejně se to pak tady prodává za dvojnásobek cena.
prosím o nápravu
|
Tweet |
Co se týká letákových akcí a nedostupnosti akčních výrobků, může být na takové jednání nahlíženo jako na zakázanou klamavou obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně vábivou reklamu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Zda ve stížnosti uvedená provozovna společnosti Penny Market porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele, může prověřit příslušný krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní k výkonu dozoru.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.