Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#68956Poškození zboží při dodání přes Českou poštu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2023, před rokem

JANA MAXOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den.
Začátkem července jsem posílala k reklamaci multifunkční hrnec přes Českou poštu. Chtěla jsem ho zaslat pomocí služby křehké, ale pracovnice pošty mě řekla, že z důvodu vyšší hmotnosti to nelze. Váha byla 9,180kg. Balík jsem pojistila na 3 000kč. Byl řádně zabalený, v originální krabici a mnohokráte obalený folií. Příjemce mě po dodání kontaktoval, ze byl balík poškozený a nekvalitně zabalený, proti čemuž se ohrazuji. Zabalila jsem ho tak, jak jsem zásilku obdržela při koupi. Včera mě hrnec poslali opravený, nicméně mechanicky poškozený, a to dost již z přepravy na reklamaci.
Nevím, jak si v této situaci poradit, proto se obracím na Vás.


Produkt

Společnost Mader.s.r.o., servis a reklamace, 1,Máje 870/14. Liberec. 46007. Reklamace multifunkčního hrnce Salente Ario zakoupený v lednu letošního roku. Cena v


Požadované řešení

Požaduji vyřešení situace ze strany České pošty a náležitou hmotnou náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 11:16, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Více informací k reklamaci u společnosti Česká pošta, s.p. nalezne spotřebitel zde: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.