Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68962Nespolehlivost spojů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2023, před rokem

Lukáš Hörmann

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych podat stížnost, kvůli nespolehlivým spojům. Pravidelně jezdím vlakem z Bystřice n. Pern. do Prahy a zpět. Nejednou se mi při zpáteční cestě stalo, že rychlík z Prahy nabral zpoždění a lokálka, na kterou přestupuji ve Žďáru n. Sáz., nepočkala. Většinou to bývá poslední vlak, který do Bystřice v daný den jede, další jedou jen do Nového Města. Člověk tak má sice zaplacenou jízdenku, ale do cílové stanice už se nemá jak dostat. Dnes jsem kvůli tomu musel z Nového Města autostopem, případně počkat na poslední noční autobus, na který už by mi jizdenka neplatila.


Produkt

Vlaková veřejná doprava


Požadované řešení

Byl bych rád, kdyby k podobným situacím nedocházelo tak často (alespoň u posledních spojů). A když už dojde k tomu že poslední spoj nepočká, bylo by fajn, kdyby ten následující, který v mém případě končí v Novém městě, sloužil jako náhradní. Prostě by si mimořádně tu cestu protáhl, aby cestující mohli dojet do cílové stanice, byť třeba se zpožděním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2023 08:09, před rokem

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.