Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych podat stížnost, kvůli nespolehlivým spojům. Pravidelně jezdím vlakem z Bystřice n. Pern. do Prahy a zpět. Nejednou se mi při zpáteční cestě stalo, že rychlík z Prahy nabral zpoždění a lokálka, na kterou přestupuji ve Žďáru n. Sáz., nepočkala. Většinou to bývá poslední vlak, který do Bystřice v daný den jede, další jedou jen do Nového Města. Člověk tak má sice zaplacenou jízdenku, ale do cílové stanice už se nemá jak dostat. Dnes jsem kvůli tomu musel z Nového Města autostopem, případně počkat na poslední noční autobus, na který už by mi jizdenka neplatila.
Vlaková veřejná doprava
Byl bych rád, kdyby k podobným situacím nedocházelo tak často (alespoň u posledních spojů). A když už dojde k tomu že poslední spoj nepočká, bylo by fajn, kdyby ten následující, který v mém případě končí v Novém městě, sloužil jako náhradní. Prostě by si mimořádně tu cestu protáhl, aby cestující mohli dojet do cílové stanice, byť třeba se zpožděním.
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.