Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 24.07.2023 mi byl zaslán kod pro vyzvednutí zásilky v AlzaBoxu, Kamenné Žehrovice, Karlovarská třída. Po zadání kodu se box otevřel, ale zboží zde nebylo. Okamžitě voláno na zákaznickou linku 225 340 111, kde mi pracovnice sdělila že stížnost předá kompetentnímu pracovníkovi a dají mi vědět. Bohužel se již nikdo neozval.
zboží z eshopu Sinsay 5 x pyžamová souprava
Prosím o urychlené vrácení zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že došlo ke zmíněné situaci.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Zmíněné číslo objednávky je na jiné jméno a v rozdílné částce s jiným obsahem. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail?
Ráda bych jen upozornila, že produkty značky/společnosti Sinsay u nás neprodáváme. Pokud by se tedy jednalo o objednávku z jiného e-hopu, která pro uskladnění využila box naší společnosti, je třeba obrátit se přímo na ně nebo dopravce, který Vám zásilku vezl.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákaz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.