Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#68969Nedodání produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2023, před rokem

Jiří Hoffmann

Znění stížnosti

Dobrý den.
Po zaplacení částky 279,- na předplatné časopisu Premium Ski , pod variabiním symbolem *** . Jsem od 31.03.2023 neobdržel ani jednu zásilku.
Prosím tedy o poslání časopisů nebo vrácení peněz na účet ***. Nebo zaslání produktu na adresu ***.
Dostal jsem pouze danový doklad č ***
S pozdravem Jiří Hoffmann


Produkt

Nedodání produktu - žádná komunikace


Požadované řešení

Dodání časopisů nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 12:33, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.

Dne 17.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností PrePay s.r.o. Věřitelé jsou oprávněni od zahájení insolvenčního řízení uplatnit své pohledávky v takovém řízení přihláškou, a to i v případě, že insolvenční soud ještě nezveřejnil výzvu k podávání přihlášek.

Nicméně, dne 2. 5. 2023 se situace změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 3. 7. 2023. K pozdnímu podání se nepřihlíží.

Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jeho identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Odkaz na insolvenční rejstřík pro podrobnější informace: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F712D9462BA4B7D6E05333F21FACCFB2.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=54402398.

Jestliže tedy spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 13:35, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 11:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.