Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už nějakou dobu mámu TMobilu tarif v částce 249 kč,který mi vyhovuje a koncem května mi přišla sms zpráva,že mámzměněný tarif S námi síť nesíť to je už za 749 kč,nic jsem takového nepožadovala ani telefonicky ani na prodejně a Tmobil se od toho distancuje,že jako jsem si to buď požadovala na infolince nebo na prodejně,ale ani jedno z toho není pravdou,nevím jak z toho ven,500 kč placení navíc je pro mně zásah do rozpočtu,Zuzka
žádám o zpětný sjednaný tarif,který jsem měla doposud a se kterým jsem spokojená a vyhovuje mým finančním podmínkám.
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, typicky se jedná o změnu ceny, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší vyúčtování, doporučujeme mu uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.