Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
26.7. jsem byla nakoupit po delší době v Lidl na ulici Jugoslávská 3217/30, Ostrava, s tím, že zde má být retro týden a že si nakoupím tedy nějaké retro výrobky. Bohužel jsem byla nemile překvapena a zklamaná, že zde nebylo skoro vůbec nic z retro týdne, prázdné krabice, nic nedoplněné, takže jsem si nemohla nic nakoupit. Zatímco v jiných Lidlech tyto výrobky měli, tady v tomto nejbližším mému domovu, kde chodím nejčastěji, nebylo nic. Není to poprvé, kdy zde uvedené zboží jíž skoro na začátku týdne není a není doplněno, pokud je o to větší zájem. Toto se ale nestalo pouze v Lidl na ulici Jugoslávská 3217/30 ale také v Lidl na ulici Plzeňská 3042/383 Ostrava.
nedostupné výrobky z určitého týdne v Lidl
Byla bych ráda, když jedu nakoupit do Lidl obchodu, aby zde toto zboží aspoň bylo doplňováno, pokud je o to větší zájem, nebo zde chodí více lidí. Pokud se to nadále bude opakovat, nemám důvod chodit nakupovat do Lidlu, když ostatní obchody jsou na tom s doplňováním zboží o dost lépe.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.
U neakčního zboží obecně však platí, že zásobování je interní záležitostí společnosti, která by ale měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Halfarová, mrzí nás, že jste si neměla možnost zakoupit si výrobky z Retro týdne. ☹ Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel ze na FB nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k vyjádření společnosti a její omluvě stížnost uzavíráme s dosažením dohody.