Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6898Reklamace změněného tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2015, před 10 lety

Daniela Höferová

Znění stížnosti

Dobrý den, moje známá v březnu 2015 byla na pobočce Vodafohu kde s ní prodloužili nevýhodný tarif na další dva roky. Jelikož tomu nerozuměla, tak si tarif prodloužit nechala. Za tarif platila 548,- měsíčně a služby neodpovídaly vůbec částce. Známá mě oslovila, že platí vysoké častky, tak jsme zašli na pobočku daly dohromady 3 členy a změnily si tarif na RODINNÝ, který stojí 1499,- měsíčně s tím že každý člen bude platit 375,- měsíčně. Změnu jsme provedli ted 15.5.2015. Tarif jsem si chtěla napsat na sebe, ale že známá už závazek měla, tak jediné řešení bylo změnit její tarif, protože kdyby ho vypověděla, tak by platila 20 procent z měsíční částky za 24 měsíců, což by vycházelo na 2.400,- Ale proč se na Vás obracím: včera mě známá kontaktovala, že společný tarif nechce, začala brečet a dělat hrozné sceny, že chce mít zpatky tarif sama na sebe..Je to starší paní, takže mam celkem oní strach, aby se z toho nezhroutila.Zašla jsem na pobočku a hledala řešení..Tam mě odbily s tím, že pokud by ji zpět změnily tarif tak by platila 20 procet z měsíční splatky z 1500,- za 24 měsíců, to vycházelo na 6.700,- že to jinak změnit nelze, že nelze měnit vyší tarif na niší. To se mi udělalo fakt špatně. Chtěly jsme změnit pouze tarif zpátky jak to měla nastavené s tím že bych se na rodinný tarif zavala ja. Myslela jsem že se tyhle věci dají lidsky vyřešit, tohle jsem ze strany vodafonu nečekala. Jak se dá taková situace vyřešit ?


Produkt

Nespokojenost se změněným TARIFEM


Požadované řešení

změnit tarif na původní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 11:36, před 10 lety

Podle obchodních podmínek operátora, lze smlouvu ze strany zákazníka změnit předčasným ukončením smlouvy dohodou a uzavřením smlouvy nové. Přechod z dražšího tarifu na levnější garantuje společnost Vodafone jednou ročně zdarma. Dle obchodních podmínek, pokud se jedná o změnu pro konkrétní číslo novou smlouvou, je takovýto přechod operátorem zpoplatněn "poplatkem za změnu smlouvy", jehož výše je určena dle aktuálního ceníku.

Při výpovědi smlouvy u operátora je operátor oprávněn požadovat a spotřebitel povinen zaplatit částku odpovídající pětině součtu všech minimálních měsíčních plnění zbývajících do konce trvání smlouvy u příslušného čísla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2015 11:43, před 10 lety

Hezký den, paní Höferová,

podle vámi poskytnutých informací to vypadá, že telefonní číslo vaší známé je teď vedeno jako hlavní správcovské číslo tarifu Red+. Tedy jde právě o to číslo, které platí měsíční poplatek za rodinný tarif a velmi pravděpodobně je na něm nastaveno Minimální měsíční plnění 1 490 Kč.

V tomto případě je závazek za celý tarif vedený právě k tomu jednomu číslu, a pokud byste se ho rozhodli ukončit nebo změnit na jiný tarif, je třeba počítat s platbou Odškodnění za předčasné ukončení nebo změnu smlouvy. Výše částky odškodnění se odvíjí od toho, jaký nový tarif a především Minimální měsíční plnění si vyberete. Obecně samozřejmě lze měnit tarif z vyššího na nižší, ale je třeba dodržet nastavené Minimální měsíční plnění (minimální měsíční útrata za služby Vodafonu), s tím je třeba po změně tarifu počítat. Pokud Minimální měsíční plnění (MMP) snižujete, je to možné, ale je třeba počítat s doplatkem částky (jde o jednu pětinu z rozdílu mezi původním a novým MMP násobeným počtem měsíců zbývajících do konce smlouvy).

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 11:05, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.7.2015 07:56, před 10 lety


Daniela Höferová

Hodnocení:

Komentář: Vyřešeno