Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 21.7.2023 jsem kvůli ucpané toaletě zavolal instalaterá z webu https://instalaterprofi.cz/ patřící firmě rychly servis bohemia 24/7 s.r.o
Dorazili 2 pánové kteří ještě předtím než posoudili náročnost práce požadovali 9600kč bez DPH že to je standardní cena plus že to je hrazené pojišťovnou v případě že mám pojištění domácnosti což jsem dnes zjistil že ení pravda po komunikaci s pojišťovnou...
Navíc den potom co odjeli se záchod opět ucpal i když jsme ho radši od té doby využiváli jen minimum a chodili jsme na druhý záchod. Když jsem je volal v rámci reklamace, tak nejdřív odmítli a poté že to proberou a ozvou se zpět, ale teď již nejsou k sehnání...
Velice špatná zkušenost.
Instalatérské práce
Když už jsem za ně vyhodil 12 500Kč včetně DPH s výjezdem tak bych byl rád kdyby aspoň ten záchod nebyl pořád ucpaný...
|
Tweet |
Z naší zkušenosti se společnost Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o. zabývá primárně zámečnickými službami.
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o., Braunerova 563/7, 180 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé či podvodné jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: https://www.coi.cz/podatelna/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
S ohledem na to, že si nejsme jistí, zda spotřebitel označil správný subjekt, přeřazujeme stížnost zpět na něj, aby správnost označení společnosti mohl potvrdit.
Vzhledem k tomu, že na společnost již evidujeme obdobné stížnosti jako je toto podání, stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.