Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#68989Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2023, před rokem

Jan Řehák

Znění stížnosti

Dobrý den, již 3. den čekáme na zásilku a na lince nám bylo řečeno že včera to bylo připraveno k doručení ale asi se to nevešlo do vozu a dnes se to ani kurýr nepokusil doručit. V balíku máme nosítko pro půlroční holčičku a dnes odjíždíme na víkend kdy to nosítko potřebujeme. Bylo nám řečeno že si to nemůžeme ani vyzvednout na depu a že si prostě máme počkat. Bylo by fajn zavést možnost vyzvednutí na depu, když to nejste schopni za 3 dny naložit ani do auta. Nezlobte se na mě ale objednávali jsme to přes Vaši společnost s příslibem doručení do konce víkendu a dopadli jsme takto. Prosím o informování důvodu proč to nebylo doručeno a o vyřešení s kurýrem děkuji!


Produkt

***


Požadované řešení

Info o vyřešení proč to nebylo doručeno!
Kompenzace nebo aspoň omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 15:41, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2023 11:05, před rokem

Dobrý den, pane Řeháku, omlouváme se, že dodání zásilky trvalo déle, než je zvykem. Informace, proč došlo k prodlevě v doručení, vám poskytnou kolegové ze zákaznického servisu. Stačí zavolat na číslo +420 216 216 516 a požádat o spojení s operátorem. Následně dojde k přepojení na jednoho z kolegů. Takto veřejně nelze sdělovat podrobnosti k zásilkám. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:43, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 20:05, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.