Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, již 3. den čekáme na zásilku a na lince nám bylo řečeno že včera to bylo připraveno k doručení ale asi se to nevešlo do vozu a dnes se to ani kurýr nepokusil doručit. V balíku máme nosítko pro půlroční holčičku a dnes odjíždíme na víkend kdy to nosítko potřebujeme. Bylo nám řečeno že si to nemůžeme ani vyzvednout na depu a že si prostě máme počkat. Bylo by fajn zavést možnost vyzvednutí na depu, když to nejste schopni za 3 dny naložit ani do auta. Nezlobte se na mě ale objednávali jsme to přes Vaši společnost s příslibem doručení do konce víkendu a dopadli jsme takto. Prosím o informování důvodu proč to nebylo doručeno a o vyřešení s kurýrem děkuji!
***
Info o vyřešení proč to nebylo doručeno!
Kompenzace nebo aspoň omluvu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Řeháku, omlouváme se, že dodání zásilky trvalo déle, než je zvykem. Informace, proč došlo k prodlevě v doručení, vám poskytnou kolegové ze zákaznického servisu. Stačí zavolat na číslo +420 216 216 516 a požádat o spojení s operátorem. Následně dojde k přepojení na jednoho z kolegů. Takto veřejně nelze sdělovat podrobnosti k zásilkám. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.