Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
UPOZORNĚNÍ
Dnes 28.7.2023 jsem navštívil prodejnu LÍDL , provozovna Strakonická.
Při účtování před placením zboží, jsem vyndal 2000,. bankovku, protože jsem potřeboval rozměnit Paní pokladní mě požádala jestli bych nemohl zavřít dvířka u vedlejší pokladny. Rád jsem ji vyhověl.
Když jsem se obrátil zpět, bankovka tam již nebyla. Při placení mě paní pokladní vrátila jen na 1000,-. Ohradil jsem se . Pokladní odešla, aniž mě cokoliv vysvětlila. Po nějaké době přišla paní provozní s tím, že kasa souhlasí.,
Hlavně moje peníze měly zůstat viditelné na kase, a ne dávno schované.
Pokladní se zřejmě před tím spletla ve svůj neprospěch a tak si to vynahradila na mě, proto ta žádost o zavření dvířek.
POUČENÍ : Dávejte si v LÍDLU Strakonická POZOR
Jakékoliv
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Chroustovský, mrzí nás, pokud Vám bylo v prodejně špatně vráceno. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, my zde nemáme možnost situaci dořešit. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Dobrý den,
ke své stížnosti chci sdělit jen toto :
Vím, že tyto peníze již nedostanu zpět, ale jde mi především o vyjádření vedoucího pracovníka pobočky Lídl Strakonická. Zda-li se vůbec mojí stížností zabýval a jestli se vůbec podíval na kamerový záznam.
Dále by měl vysvětlit pracovníkům na kaae, že bankovky při placení mají zstat viitelné právě pro takvéto případy. Ta pokladní mě při placení požádala, jestli bych mohl zavřít dvře u vedlejší kasy, já jsem se otočil abych ji vyhověl a ona už mi vracela nazpět. Bohužel špatně.
Přiznávám, že je to i moje nepozornost ale zároveň i poučení, kam chodit nakupovat a kam NE.
Děkuji
Chroustovský Stanislav
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na vyjádření spotřebitele přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby mohla zodpovědět výše položené otázky.
Informace jsme sdělili. Prosíme o uzavření. Děkuji.
Děkujeme za odpověď. Na žádost společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.