Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den
Absolutně otřesný hotel, kvalita hotelu a služeb odpovídá max 2*. Po příjezdu nás ubytovali do špinavého neuklizeného pokoje po předchozích lidech. Po urputném naléhání byl pokoj vyměněn, ale kvalita stejná, rozpadající zásuvky nebezpečí úrazu, neodtekajici odpady v koupelně. Co se týče stravy žádný all inclusive ale plna penze a to ještě v hodně chabém stavu. Jídlo chybělo nic nedoplněno. Drinky skoro žádné, snack který mel být tak par kousku, které byly hned pryč
Při návštěvě delegáta bylo vše sděleno sepsán reklamační protokol, s tím ze jsme žádali výměnu hotelu, ale bylo sděleno ze nikde není nic volného. Ani náznak že by zkusil někam zavolat. Proste nic. Dále byla žádaná finanční kompenzace taktéž bez odezvy.
Evripides village beach hotel
100% kompenzace ceny
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
V tomto případě byla vada zájezdu podle popisu stížnosti vytknuta řádně a včas.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.