Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.7.2023 jsem jela z Prahy na Moravu vlakem 127 Praha-Púchov. Objednala jsem si lístek 10 dní dopředu i s místenkou,protože jsem měla u sebe svého psa a chtěla jsem jet tak, aby nikoho neobtěžoval. Když přijel vlak tak jsem zjistila (podotýkám, že jezdím do Prahy dost často a letos to bylo už snad popáté) že prostorový vagon č.369 byl opět nahrazen starou šunkou z dob snad Františka Josefa a to kupéčkem. Tísnilo se nás v něm 8, cetující buď nadávali nebo byli nervozní. Průvodčí nám řekla, že je vagon v opravě a že nás posadí, když budeme chtít, jinam. V kupé byla paní s 3 dětmi, kterou tam průvodčí v Kolíně posadila, že na ta místa nejsou místenky a v Pardubicích ji 4-členná rodina vyhodila s tím, že místenky má. Proto jsme ani nechtěli jiné místo abychom nedopadli stejně. Myslím si, že když jste nám sebrali slevy (původní) a zdražili jízdné, tak si cestující zaslouží pohodlnou jízdu a ne takový hrkač. Pokud je vagon pořád v opravě, nahraďte ho novým. Cestující nezajímá výmluva, že nemáte peníze, protože vaše reklamy v televizi i na plakátech slibují něco jiného.Jestli je toto komfort, chtěla bych vidět jak jezdíte vy.
jak jsem výše uvedla, jednalo se - tentokrát - o vlak č. 127 z Prahy hl.n. do Púchova. 28.7.2023
Nahradit vagon a neprudit cestující. Pokud se to bude opakovat, vrátit jízdně, protože tento starý a rozhrkaný vagon si nikdo neobjedná.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytnuta v souladu se smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci u prodávajícího. Jako vhodný nárok se v tomto případě jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.