Počet nahlášených stížností: | 373 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den, jak se prosim stalo ze Vase sluzby tak strasne klesly na kvalite? Uprednostnila jsem cestu autobusem pred vlakem na zaklade predchozich zkusenosti. Nicmene nemit moznost si dobit telefon ci koupit alespon PITI NEBO SVACINU na petihodinove jizde s ditetem je opravdu vrchol. To ze si ridic stavi na 20 minut na benzince a lidi cekaji uvnitr je tresnicka na dortu. Za listky jsme zaplatili 1600 Kc a ta meli jsme radeji vyuzit flixbus. Prosim o refundaci, v opacnem pripade budu resit pres coi.
Diky
refundace jizdneho, sluzby uz absolutne neodpovidaji
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.