Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68998Katastrofalni podminky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2023, před rokem

daria rusavska

Znění stížnosti

Dobry den, jak se prosim stalo ze Vase sluzby tak strasne klesly na kvalite? Uprednostnila jsem cestu autobusem pred vlakem na zaklade predchozich zkusenosti. Nicmene nemit moznost si dobit telefon ci koupit alespon PITI NEBO SVACINU na petihodinove jizde s ditetem je opravdu vrchol. To ze si ridic stavi na 20 minut na benzince a lidi cekaji uvnitr je tresnicka na dortu. Za listky jsme zaplatili 1600 Kc a ta meli jsme radeji vyuzit flixbus. Prosim o refundaci, v opacnem pripade budu resit pres coi.

Diky


Požadované řešení

refundace jizdneho, sluzby uz absolutne neodpovidaji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 06:59, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 13:46, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 21:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.