Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69011Stížnost na řidiče spoje 112

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2023, před rokem

Jiřina Turanská

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na vás se stížností na řidiče spoje číslo 112.V sobotu 29.7.nepřijelna zastávku Gymnázium v 7.46směrKnovíz, Slaný.Tento řidič jel z autobusového nádraží a jelspodem směr Poldi To, že odjížděl z autobusového nádraží nám sdělil řidič z autobusu 602.
Dnes 30.7.jsme se sestrou přijely na autobusové nádraží, přijel pozdě a na otázku, proč včera nepřijel, vyloženě lhal a co je nejhorší,tak nám sdělil, že pokud se nám to nelíbí, že můžeme chodit pěšky.Jeho arogantní chování,kdy se nám směje do obličeje je naprosto nepřijatelné.Žádám o prošetření a vaše vyjádření.Řidičje Rom a i přesto, že Romů jezdí dost,tak žádný není,jako tento řidič.Tento řidič nemá co za volantem dělat, nemá žádné slušné chování a to už ani nepíšu, kolik Romů nechává jezdit zadarmo.


Požadované řešení

Žádám o důrazné potrestání.Z mého pohledu by bylo nejlepší řešení buď přeřazení na jinou linku,nebo okamžitou výpověď z pracovního poměru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 09:02, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 15:07, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 17:02, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.