Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
V loňském roce my bylo vykradeno a poničeno vozidlo.Pojištovna my vylatila ale mnohem menší část než by si řekly za opravu ve specializovaném servise.Vozidlo jsem pot= prodala ve stavu jakem bylo po vykradení.Podala jsem nesouhlas na CSOB ale bylo my řečeno že vyplatily částku rozpočtem kdy pojistitel hradí vzniklou škodu v časové ceně v souladu s poj.podmínkami.Také že my bylo zaslano na email stanovené pojistné plnění na který jsem mohla reagovat.Bohužel tedy o ničem na emailu nevím.Žádají tedy po mě ted doklad o opravě vozidla s tím že tedy v případně bude provedena dolikvidace.Resila jsem již toto s pravnikem z DAS ty tedy tvrdí že nejsem povina dokladat fakturu jelikož jsem žadala plnení rozpočtem a měly by to tedy uhradit v ceně která by měla aspon z části podobná te kterou by si řekly za opravu.A dale abych žádala přesetření pojistné udalosti.To my ale stale odmitají.Upomínam že pojištovna my vyplatila něco malo přes 50 tis,a servis si učtoval cca 100 tis....Prosím o vas nazor ci radu.Děkuji Turková
Ráda bych o doplacení pojistného plnění.
|
Tweet |
Výše pojistného plnění se řídí smluvním ujednáním a pojistnými podmínkami. Z pojistné smlouvy je třeba zjistit, na co se pojištění vztahuje, jaké jsou předpoklady plnění a jeho limity a v jaké maximální výši je plnění poskytováno.
Pokud má pojistitel hradit náklady na opravu vozidla, je možné k tomuto účelu doložit fakturu za provedené práce. Není to však nezbytností. Pokud nejsou doklady doloženy, neznamená to, že nárok automaticky zaniká. Pojistitel je pak povinen hradit cenu obvyklou, která by měla pokrýt alespoň nejmenší možné náklady na daný typ opravy.
Vážená paní Turková,
dovoluji si Vás informovat, že odpověď na Vaši stížnost ze dne 2.6.2015 Vám z důvodu ochrany Vašich osobních údajů zasílám dopisem včetně příloh na adresu uvedenou ve Vaší pojistné smlouvě.
Děkuji Vám za pochopení.
S přátelským pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností ČSOB Pojišťovny
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.